رئیس واحد خارك دانشگاه :

جان باختن ۳ دانشجوی دانشگاه آزاد در حادثه نفتكش سانچی

جان باختن ۳ دانشجوی دانشگاه آزاد در حادثه نفتكش سانچی

دانشگاه فارسی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارك از جان باختن سه دانشجوی این واحد دانشگاهی در حادثه نفتكش ایرانی اطلاع داد.



به گزارش دانشگاه فارسی به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حسین سهولی زاده، با تسلیت به جامعه دانشگاه آزاد اسلامی، دریانوردان و بخصوص خانواده جانباختگان حادثه نفتكش سانچی، اظهار داشت: متاسفانه امروز آخرین امیدهای ما برای نجات ۳۰ دریانورد ایرانی از بین رفت و كشتی نفتكش ایرانی همزمان با انفجارهای مختلف به صورت كامل غرق شد.
وی اضافه كرد: با وجود حضور تكاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران كه برای انجام عملیات امداد و نجات به این نفتكش رفته بودند، به دلیل حجم زیاد دود و آتش نتوانستند كاری از پیش ببرند و همه خدمه این نفتكش جان خویش را از دست دادند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارك با اشاره به اینكه سه نفر از خدمه ایرانی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارك بودند، اظهار داشت: دانشجویان جوان رشته مهندسی دریانوردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارك به نام های سعید دهقان (متولد یزد)، پوریا عیدی و سجاد عبدالهی (متولد نورآباد ممسنی استان فارس) بعنوان بورسیه در شركت ملی نفتكش ایران مشغول كار بوده و متاسفانه در این نفتكش جان خویش را از دست دادند.
سهولی زاده تصریح كرد: این سه دانشجو در سال سوم مهندسی دریانوردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارك مشغول تحصیل بودند و از نظر علمی، اخلاقی جزو دانشجویان نمونه این واحد دانشگاهی محسوب می شدند كه بعنوان كارآموز به استخدام شركت ملی نفتكش ایران درآمده بودند و این نخستین ماموریت برون مرزی آنها بود.
وی با اشاره به نگرانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارك برای دریانوردان حادثه دیده اظهار داشت: دانشجویان این واحد دانشگاهی در طول هفته گذشته با برگزاری مراسم دعا و نیایش، برای سلامتی و نجات سه همكلاسی خود و سایر دریانوردان دعا می كردند.
نفتكش ایرانی حامل ۱۳۶ هزار تن میعانات گازی روز یكشنبه هفته گذشته به دنبال برخورد با كشتی فله بر چینی در سواحل شرقی چین، دچار آتش سوزی شد و بامداد امروز به صورت كامل غرق شد.

1396/10/24
19:30:06
5.0 / 5
3919
تگهای خبر: دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
دانشگاه فارسی

دانشگاه فارسی

آموزش از راه دور

unifarsi.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانشگاه فارسی محفوظ است