با حكم معاون وزیر علوم؛

دبیران جشنواره فیلم كوتاه و عكس دانشجویان منصوب شدند

دبیران جشنواره فیلم كوتاه و عكس دانشجویان منصوب شدند

دانشگاه فارسی: معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم طی احكام جداگانه ای دبیر و دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم كوتاه و عكس دانشجویان سراسر كشور را منصوب نمود.



به گزارش دانشگاه فارسی به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، غلامرضا غفاری در حكم هایی جداگانه اَنیس ناصری و اصغر عالی لقب را بعنوان دبیر و دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم كوتاه و عكس دانشجویان سراسر كشور منصوب نمود.
در این احكام آورده است: فیلم و عكس، نقش مهمی در واكاوی مسائل اجتماعی و فرهنگی ایفا نموده و می تواند در تولید نشاط و پویایی جامعه دانشجویی و دانشگاهی مؤثر باشد و برگزاری رویدادهای هنری در فضای دانشگاهی فرصت مناسبی را به منظور شناسایی و معرفی استعدادهای جوان فراهم می آورد.
وی در بخش دیگری از این حكم با اشاره به لزوم هماهنگی دبیران با سایر اركان جشنواره همچون شورای سیاستگذاری خواهان ایجاد زمینه افزایش مشاركت دانشجویان و افراد مستعد در این حوزه شده است.
غفاری در این احكام همین طور بر ضرورت صرفه جویی در هزینه ها و پرهیز از هزینه های غیر ضروری تاكید نموده و ابراز امیدواری كرد: در تعامل با دستگاه های مرتبط و افراد صاحب نظر در زمینه تولید فیلم كوتاه و عكس جشنواره مطلوبی اجرا شود.
اَنیس ناصری دانش آموخته رشته سینما از دانشگاه تهران و فعال در عرصه فیلم نامه نویسی و كارگردانی فیلم های كوتاه است.
وی در طول سال های اخیر با كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، سیما فیلم، شبكه آی فیلم و جام جم همكاری داشته است.
همچنین اصغر عالی لقب نیز الان مدیریت امور فرهنگی دانشگاه خلیج فارس را بر عهده داشته و برگزاری رویدادها و جشنواره های مختلفی را در كارنامه دارد.


منبع:

1398/09/21
15:55:46
5.0 / 5
3908
تگهای خبر: تولید , جشنواره , جوانان , دانشجو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
دانشگاه فارسی

دانشگاه فارسی

آموزش از راه دور

unifarsi.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانشگاه فارسی محفوظ است