دستورالعمل برگزاری جشنواره جایزه ایثار به دانشگاهها ابلاغ گردید

دستورالعمل برگزاری جشنواره جایزه ایثار به دانشگاهها ابلاغ گردید

دانشگاه فارسی: مدیركل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم با اشاره به ابلاغ دستورالمعل اجرایی برگزاری چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار به دانشگاهها از برگزاری اختتامیه این جشنواره در اسفندماه آگاهی داد.



به گزارش دانشگاه فارسی به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده گفت: چهارمین دوره جشنواره آموزشی- تحصیلی جایزه ملی ایثار توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشاركت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، دانشگاه آزاد اسلامی، مراكز حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش انجام می شود.
وی افزود: جشنواره ملی ایثار با هدف ایجاد پویایی، تحرك و افزایش انگیزه تحصیلی و نیز شناسایی، معرفی و تجلیل از برترین های جامعه هدف برای چهارمین سال متوالی انجام می شود.
مدیركل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در تشریح روند برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی ایثار اظهار داشت: پیرو جلسات برگزار شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران و تقویم اجرایی تعیین شده، اداره كل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در تاریخ یك آبان ۹۸ دستورالمعل اجرایی برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار و همین طور متعاقب آن فراخوان برگزاری جشنواره به تمام دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی در چارچوب بخشنامه ارسال شد.
وی درباب ارزیابی و معرفی دانشجویان واجد شرایط ایشان افزودند: مطابق سنوات گذشته در مرحله اول جشنواره، سوابق تحصیلی، پژوهشی و فرهنگی واجدین شرایط توسط ادارات شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی بر طبق فاكتورهای تعیین شده برای هر یك از دوره های آموزشی و مقاطع كارشناسی، كارشناسی ارشد، دكتری حرفه ای و دكتری تخصصی جمع آوری و توسط كمیته های علمی كه در ستادهای دانشگاه ها تشكیل می شود ارزیابی خواهد شد و نتایج ارزیابی به مناطق دهگانه ارسال خواهد شد.
مدیركل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در تشریح مرحله دوم پروسه این جشنواره اظهار داشت: از هر منطقه (۱۰ منطقه دانشگاهی) تعداد ۱۵ نفر برگزیده منطقه ای و در مجموع ۱۵۰ دانشجو جهت ورود به مرحله بعد به اداره كل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان معرفی می گردند.
تقی زاده اضافه كرد: در مرحله كشوری سوابق علمی، پژوهشی و فرهنگی ارسالی از دانشگاه ها مطابق با معیار و فاكتورهای ارزیابی اعلام شده باردیگر بررسی و جهت انتخاب نفرات برتر هر گروه آموزشی و مقطع تحصیلی كمیته ای متشكل از معاونت دانشجویان داخل، مدیر كل امور دانشجویان داخل، مدیر كل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر كل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان و همین طور برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه ها برای هریك از گروه های آموزشی، تشكیل و نفرات برتر منتخب و به دبیرخانه جشنواره معرفی می گردند.


منبع:

1398/10/11
12:18:15
5.0 / 5
3810
تگهای خبر: آموزش , پزشك , تحصیل , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
دانشگاه فارسی

دانشگاه فارسی

آموزش از راه دور

unifarsi.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانشگاه فارسی محفوظ است