سردار حاجی زاده:

بنای تصدی گری در صنعت خودرو را نداریم

بنای تصدی گری در صنعت خودرو را نداریم

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه اظهار داشت:  كار ساخت با خودروسازان است،  ما بنای تصدی گری نداریم و برای رفع وابستگی، به مرتفع ساختن كاستی های صنعت خودرو كمك می نماییم.


سردار امیرعلی حاجی زاده در بازدید از مرکز تحقیقات ماهواره و پژوهشکده خودرو و پلتفورم خودروی ملی تصریح کرد: بسیاری از آقایان در کشور ما معتقدند که مشکلات اقتصادی و تحریم از راه مذاکره و تعامل قابل حل است؛ بنده هم همین اعتقاد را دارم منتهی نه با آمریکا و دشمنان، بلکه این مذاکره و تعامل باید با ظرفیت های بسیار بی نظیر داخل کشور مثل دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان باشد.
وی اضافه کرد: امروز هم ما برای مذاکره و تعامل در بحث خودروسازی به دانشگاه علم و صنعت آمده ایم. دستاوردهای بسیار خوبی دارند و حرکت خوبی شروع شده است. این ریل گذاری که برای بحث خودرو انجام شده است، آینده بسیار خوبی دارد.
در حوزه ماهواره و ماهواره بر با کمک دانشگاهیان به موفقیت رسیدیم
سردار حاجی زاده تصریح کرد: تمام کشورهای دنیا قائل به این هستند که ماهواره و ماهواره بر لبه تکنولوژی است و یک مسئله های تک است. این فناوری را ما به کمک آمریکا و اروپا به دست نیاوردیم، بلکه به کمک ظرفیت های داخلی به این فناوری رسیدیم.
وی اظهار داشت: امروز که ۶۰ سال از عمر صنعت خودروسازی در کشور ما می گذرد، می بینیم که مدیران خیلی خوب از بخش های مهم مصمم هستند که وابستگی به خارج را قطع کنند.
سردار حاجی زاده تصریح کرد: این ریل گذاری ما را به موفقیت خواهد رساند و البته نباید انتظار داشته باشیم که خیلی زود به موفقیت برسیم.


1399/04/13
12:32:04
5.0 / 5
2066
تگهای خبر: تكنولوژی , دانش بنیان , دانشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
دانشگاه فارسی

دانشگاه فارسی

آموزش از راه دور

unifarsi.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانشگاه فارسی محفوظ است