معاون فرهنگی وزیر علوم:

لزوم افزایش نشاط دانشجویان درآستانه انتخابات

لزوم افزایش نشاط دانشجویان درآستانه انتخابات

به گزارش دانشگاه فارسی معاون فرهنگی وزارت علوم اظهار داشت: تلاش حوزه فرهنگی وزارت علوم افزایش نشاط دانشجویان در آستانه انتخابات و مشاركت حداكثری دانشجویان در انتخابات است.



به گزارش دانشگاه فارسی به نقل از وزارت علوم، غلامرضا غفاری در نشست معاونان و مدیران فرهنگی اجتماعی منطقه ۵ كه به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، تصریح كرد: تبادل تجربیات و دیدگاه ها و تقویت در جهت ارتقای كیفیت كارهای فرهنگی و اجتماعی، همچون اهداف مهم برگزاری نشست های منطقه ای دانشگاهی است.
وی با اشاره به اینكه نشاط و سرزندگی در محیط های دانشجویی را باید همواره تقویت كرد، اضافه كرد: هدف همه مسؤلان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها باید این باشد كه مشاركت دانشجویان در فعالیتهای تشكل ها و كانون های مختلف درون دانشگاهی را بالا برند. رویكرد ما تقویت و كوشش برای تسهیل گری فعالیتهای تشكل ها و كانون های مختلف و متنوع دانشجویی است.
وی افزود: تلاش حوزه فرهنگی وزارت علوم افزایش نشاط دانشجویان در آستانه انتخابات و مشاركت حداكثری آنها در انتخابات است.
معاون فرهنگی وزارت علوم در بخش دیگری از سخنانش به مبحث شهادت سردار رشید و افتخارآفرین اسلام، اشاره نمود و اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی از هر نظر یك الگوی كامل اخلاقی برای همه ماست؛ شهادت ایشان، وحدت ملی و انسجام داخلی برای مبارزه بیشتر با آمریكا را تقویت و مضاعف كرد.
وی افزود: برخی بزرگان همچون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فقط در زمان حیاتشان منشاء خیر و بركت نیستند بلكه در زمان بعد از حیاتشان هم، آثار و بركات فراوانی برای جامعه دارند؛ بطور حتم راه شهید سلیمانی و سایر شهیدان، محكم تر و استوارتر از گذشته تداوم خواهد یافت.

1398/10/19
20:25:01
5.0 / 5
3808
تگهای خبر: برند , دانشجو , دانشجویان , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
دانشگاه فارسی

دانشگاه فارسی

آموزش از راه دور

unifarsi.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانشگاه فارسی محفوظ است