رئیس دانشگاه خبر داد:

افزایش جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه یاسوج

افزایش جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه یاسوج

به گزارش دانشگاه فارسی رئیس دانشگاه یاسوج از برنامه های این دانشگاه به افزایش جذب دانشجوی خارجی در مقاطع تحصیلات تكمیلی و جذب استعدادهای برتر اشار ه كرد.



احمد عریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه یاسوج اظهار داشت: امسال تعدادی دانشجوی خارجی جذب كرده ایم و تلاش می نماییم با معرفی دانشگاه تعداد پذیرش ها را افزایش دهیم.
وی افزود: هم اكنون فقط در مقطع كارشناسی ارشد دانشجوی خارجی پذیرش كرده ایم ولی از برنامه های اولویت دار دانشگاه، پذیرش دانشجوی خارجی در مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری است.
رئیس دانشگاه یاسوج اضافه كرد: بیشتر دانشجویان خارجی دانشگاه از كشورهای خاورمیانه مانند، عراق، تاجیكستان، قرقیزستان و افغانستان هستند.
وی با اشاره به دیگر برنامه های اولویت دار دانشگاه یاسوج اظهار داشت: برنامه ما حركت به سمت تحصیلات تكمیلی، رشته های بین رشته ای و رشته های جدید است.
عریان تصریح كرد: دانشگاه یاسوج امكاناتی برای افزایش دانشجوی كارشناسی نداشته و اعتقادی هم به این كار ندارد.
وی افزود: سیاست ما افزایش كمی دانشجو نیست اما جذب استعدادها و رتبه های برتر در دستور كار دانشگاه قرار دارد، امسال برخی از دانشجویان استعداد درخشان بورسیه تحصیلی شده اند.
رئیس دانشگاه یاسوج اظهار داشت: حدود ۷ نفر از این دانشجویان كه در مقطع كارشناسی ارشد و دكتری تحصیل می كنند توسط دانشگاه و حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان مقطع كارشناسی توسط بنیادهای خیرین بورسیه شده و هر ماه مبلغی هم به دانشجویان خوب دانشگاه پرداخت می شود.

1398/02/28
14:36:21
5.0 / 5
4077
تگهای خبر: بورسیه , تحصیل , تحصیلات تكمیلی , دانشجو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
دانشگاه فارسی

دانشگاه فارسی

آموزش از راه دور

unifarsi.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانشگاه فارسی محفوظ است