رئیس صندوق رفاه دانشجویان :

تولید جاده های سلامت و تندرستی در مجتمع های خوابگاهی دخترانه

تولید جاده های سلامت و تندرستی در مجتمع های خوابگاهی دخترانه

دانشگاه فارسی: رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تولید جاده های سلامت و تندرستی در مجتمع های خوابگاهی دانشجویان دختر با هدف نشاط در میان این دانشجویان اطلاع داد و اظهار داشت: این طرح از سال جاری اجرایی می گردد.



به گزارش دانشگاه فارسی به نقل از مهر، به نقل از دانشگاه شهید باهنر كرمان، با حضور ذوالفقار یزدان مهر مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مجموعه ورزشی و زمین چمن خوابگاه دانشگاه شهید باهنر كرمان افتتاح و به بهره برداری رسید.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درمراسم افتتاح زمین فوتبال چمن مصنوعی و فضای ورزشی خوابگاه پسران دانشگاه شهید باهنر كرمان اظهار داشت: در جهت بالا بردن نشاط در میان دانشجویان از سال ۹۵ طرح تجهیز اتاق تندرستی در خوابگاه های دانشجویی را شروع كردیم.
وی اضافه كرد: این طرح در سال قبل و با تفاهم نامه ای كه با پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم داشتیم هم ادامه داشت و بیش از یكصد اتاق تندرستی در خوابگاه های دانشجویی كشور تجهیز و تولید كردیم.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تصریح كرد: امسال تولید جاده های سلامت و تندرستی در مجتمع های خوابگاهی دانشجویان دختر با هدف نشاط در میان این دانشجویان را برنامه ریزی كردیم.
براساس این گزارش، زمین فوتبال چمن مصنوعی و فضای ورزشی خوابگاه پسران دانشگاه شهید باهنر كرمان با صرف ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار با حمایت صندوق رفاه دانشجویان آماده و به بهره برداری رسید.

1397/01/29
22:59:44
5.0 / 5
3999
تگهای خبر: دانشجو , دانشجویان , دانشگاه , علوم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
دانشگاه فارسی

دانشگاه فارسی

آموزش از راه دور

unifarsi.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانشگاه فارسی محفوظ است