توضیح رئیس دانشگاه تربیت مدرس درباره تجمع دانشجویان

توضیح رئیس دانشگاه تربیت مدرس درباره تجمع دانشجویان

دانشگاه فارسی: رئیس دانشگاه تربیت مدرس درمورد تجمع تعدادی از دانشجویان دانشكده علوم پزشكی این دانشگاه توضیحاتی ارائه نمود.



به گزارش دانشگاه فارسی به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، محمدتقی احمدی علت تجمع تعدادی از دانشجویان دانشكده علوم پزشكی این دانشگاه را تاخیر در پرداخت كمك هزینه تحصیلی عنوان نمود و اظهار داشت: متاسفانه بودجه های دانشگاه ها گاها با تاخیر دو ماهه دریافت می گردد.
وی اضافه كرد: اعتبارات بودجه از خزانه با تاخیر به دانشگاه می رسد و این مساله برای دانشجویان سوال بوجود آورده است. متاسفانه این مسائل چند ماهی است كه گاهی سبب حضور اینچنینی دانشجویان می گردد و آنها خواهان اطلاع از علت تاخیر پرداخت كمك هزینه ها هستند.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس تصریح كرد: به صورت كلی بودجه دانشگاه ها بخش مربوط به بودجه جاری و سایر (غیر از حقوق كارمندان و كاركنان) با تاخیر دو ماهه دریافت می گردد كه این تاخیر صدمه جدی به برنامه های دانشگاه می زند.
احمدی اضافه كرد: درمورد تامین و دریافت به موقع بودجه ها نیازمند توجه و اهتمام جدی و بیشتر دولت هستیم.
تعدادی از دانشجویان دانشكده علوم پزشكی دانشگاه تربیت مدرس ۲۸ بهمن ماه تجمع كرده و خواهان پاسخگویی مسئولان در مورد تاخیر پرداخت كمك هزینه خود شدند. این تجمع بعد از مذاكره با نمایندگان دانشجویان و اعلام همكاری دانشجویان با دانشگاه به پایان رسید.

1396/12/02
13:20:45
5.0 / 5
4572
تگهای خبر: دانشجو , دانشجویان , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
دانشگاه فارسی

دانشگاه فارسی

آموزش از راه دور

unifarsi.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانشگاه فارسی محفوظ است