توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان؛

دلنوشته های زوار عتبات دانشگاهیان گردآوری می شود

دلنوشته های زوار عتبات دانشگاهیان گردآوری می شود

به گزارش دانشگاه فارسی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دلنوشته های زوار دانشگاهی را در مجموعه ای گردآوری كرد و این دل نوشته ها به صورت صوت و متن به تدریج در شبكه اینترنتی لبیك و سایر شبكه های مرتبط منتشر می كند.



به گزارش دانشگاه فارسی به نقل از مهربه نقل ازستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، همچون فعالیتهای فرهنگی عتبات دانشگاهیان كه به همت بخش رسانه در دوره بیست و یكم در محل استقرار دانشگاهیان در كربلای معلی انجام شد، طرح «از بهشت می نویسم» بود.
ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همواره به دنبال ثبت لحظه های ماندگار معنوی زوار دانشگاهی از پیش از سفر تا آخر حضور زوار در اعتاب مقدسه بوده است تا دیگر جوانان دانشگاهی كشور را در این تجربه معنوی سهیم نموده و در جهت تبلیغ و ترویج فرهنگی دینی– مذهبی در میان قشر جوان دانشگاهی فعالیت موثر داشته باشد.
در بیست و یكمین دوره عتبات دانشگاهیان، پایگاه لبیك در هتل محل استقرار دانشجویان در كربلای معلی مبادرت به جمع آوری خاطرات، دلنوشته ها، سفرنامه ها و مطالب ادبی دانشجویان وارد شده به شهر كربلا كرد كه الان در مجموعه ای در دو جلد بالغ بر ششصد صفحه گردآوری شده است.
گفتنی است، خاطرات و دل نوشته های زوار به صورت صوت و متن به تدریج در شبكه اینترنتی لبیك، سایت لبیك و شبكه های اجتماعی این مجموعه به نام زوار منتشر خواهد شد.
علاقمندان می توانند برای مشاهده ویدیوهای دل نوشته های زوار عتبات دانشگاهیان به لینك زیر رجوع كنند:
از بهشت می نویسم...


منبع:

1398/10/07
10:01:08
5.0 / 5
3811
تگهای خبر: اینترنت , جوانان , دانشجو , دانشجویان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
دانشگاه فارسی

دانشگاه فارسی

آموزش از راه دور

unifarsi.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانشگاه فارسی محفوظ است