معاون فرهنگی وزارت علوم خبرداد:

برگزاری ۴۰۰ برنامه روز دانشجو، موافقت با ۹۷ درصد درخواست ها

برگزاری ۴۰۰ برنامه روز دانشجو، موافقت با ۹۷ درصد درخواست ها

دانشگاه فارسی: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برگزاری حدود ۴۰۰ برنامه ویژه روز دانشجو در دانشگاه های سراسر كشور آگاهی داد.



غلامرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدودا تمامی دانشگاه ها در روزهای روز دانشجو برنامه داشتند كه نزدیك به ۴۰۰ برنامه از شورای نظارت دانشگاه ها درخواست مجوز داشتند و با ۹۷ درصد آنها موافقت شد.
وی اضافه كرد: این برنامه ها برگزار شده و یا درحال برگزاری است.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: حسب ضوابط موجود، مرجع صدور مجوز برای برگزاری برنامه های درخواستی تشكل های اسلامی، هیات نظارت در دانشگاه ها است كه به اقتضای شرایط در چارچوب اختیارات خود تصمیم گیری می كنند.
غفاری اشاره كرد: وزارت علوم حسب وظایف ستادی خود از آنها خواسته كه با سعه صدر و در كمترین زمان ممكن درخواست ها را بررسی و امكان برگزاری برنامه را فراهم آورند.
وی اضافه كرد: در این ارتباط تقاضا شده به منظور تقویت مشاركت دانشجویان كه احداث كننده امید، اعتماد و شور و نشاط اجتماعی است بیشترین همكاری را با تشكل های دانشجویی داشته باشند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اشاره كرد: هر چند كه در دانشگاه ها شاهد حضور تشكل های اسلامی با گفتمان های به نسبت متفاوتی هستیم اما تمامی آنها در مولفه هایی چون استكبارستیزی، ظلم ستیزی، استبدادستیزی، عدالت گرایی و دفاع از استقلال سیاسی كشور اجماع دارند.

1397/09/19
14:43:03
5.0 / 5
3650
تگهای خبر: دانشجو , دانشجویان , دانشگاه , علوم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
دانشگاه فارسی

دانشگاه فارسی

آموزش از راه دور

unifarsi.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانشگاه فارسی محفوظ است