شرح نحوه ثبت اعتراضات معلمان به رتبه هایشان

شرح نحوه ثبت اعتراضات معلمان به رتبه هایشان

به گزارش دانشگاه فارسی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طبق آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی، معلمان ۱۰ روز فرصت برای اعتراض به رتبه هایشان دارند اظهار نمود: اعتراضات در هیئت ممیزه استان و یا در هیئت ممیزه مرکزی صورت می گیرد.


صادق ستاری فرد در گفتگو با ایسنا، در اینباره اظهار نمود: صدور احکام قطعی معلمان از چندی قبل آغاز و تابحال برای بیشتر از ۴۱۱ هزار نفر از معلمان صادر گردیده است.
وی ادامه داد: اگر معلمان اعتراضی به حکم خود نداشته باشند همان به صورت حکم قطعی اجرا می شود اما اگر اعتراضی وجود داشته باشد طبق آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان، ۱۰ روز فرصت ثبت اعتراضات برای رتبه ها وجود دارد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از روزی که همکاران ما رتبه شان در سامانه بارگذاری می شود، ۱۰ روز فرصت ثبت اعتراض دارند اظهار نمود: این اعتراضات در هیئت ممیزه سطح بالاتر، ممیزی و ارزیابی و سپس نسبت به تعیین رتبه نهایی افراد اقدام می شود.
ستاری فرد افزود: سازوکار رسیدگی به اعتراضات کاملا شفاف و در یک چارچوب منطقی پیشبینی شده است. افراد امتیازات خودشان را مشاهده می کنند و بر مبنای آن چیزی که مشاهده می کنند یا توقع دارند و یا مدارکی که بارگذاری کرده اند، می توانند نسبت به ثبت اعتراض اقدام نمایند.
وی در رابطه با زمان اعلام نتایج اعتراضات هم اظهار داشت: رسیدگی به اعتراضات امکان دارد به طول بیانجامد و زمان بر باشد. هنوز برآوردی از تعداد و حجم اعتراضات نداریم که چگونه خواهد بود بنابراین نمی توانیم از حالا پیشبینی نماییم که برای رسیدگی چقدر زمان نیاز است. در آئین نامه هم مهلتی برای رسیدگی پیشبینی نشده و تنها قید شده است که مهلت ثبت اعتراضات ۱۰ روز بعد از اعلام رتبه است. رسیدگی به اعتراضات در هیئت ممیزه استان مربوطه یا در هیئت ممیزه مرکزی صورت خواهد گرفت.




منبع:

1401/12/11
14:37:46
5.0 / 5
286
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
دانشگاه فارسی

دانشگاه فارسی

آموزش از راه دور

unifarsi.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانشگاه فارسی محفوظ است