حق وردی:

اجرای ناقص رتبه بندی امید فرهنگیان را به یأس تبدیل کرد

اجرای ناقص رتبه بندی امید فرهنگیان را به یأس تبدیل کرد

به گزارش دانشگاه فارسی، نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پس از سال ها مطالبه گری اجرای ناقص رتبه بندی امید را در بین بخشی از فرهنگیان به یأس تبدیل نموده است.


به گزارش دانشگاه فارسی به نقل از ایسنا، حسین حق وردی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان نمود: قانون رتبه بندی معلمان می توانست به بهترین شکل و به بی سابقه ترین حالت ممکن باعث افزایش امید و اعتماد قشر فرهنگی جامعه شود که به علت اجرای نادرست و ناقص شدیدا قابل انتقاد بوده و به عامل نارضایتی گسترده تبدیل گشته است.

ایشان در ادامه اظهار نمود: پس از سال ها مطالبه گری از جانب فرهنگیان و تشکل های فرهنگی و ایجاد انتظار میان معلمان که با تصویب و اجرای رتبه بندی هم به لحاظ کیفیت آموزشی و هم معیشت معلمان بهبود پیدا می کرد؛ اجرای ناقص و قابل انتقاد آن امید را در بین بخشی از فرهنگیان به یأس تبدیل نموده است.
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از سرپرست وزارت آموزش و پرورش می خواهم ضمن رسیدگی به اعتراضات موجود تلاش کند که حتی یک نفر هم از رتبه واقعی خود محروم نشود.




1402/02/18
15:26:32
5.0 / 5
295
تگهای خبر: آموزش , سابقه , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
دانشگاه فارسی

دانشگاه فارسی

آموزش از راه دور

unifarsi.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانشگاه فارسی محفوظ است